lunes, 20 de mayo de 2013

Amor amb bogeria

Afecte, començo per dir-te que el motiu d'aquesta carta és fer-te saber l'important que ets per a mi i tot el que vull; la teva felicitat i que espero que aquesta sigui al meu costat. 
El temps en les nostres ments passa ràpidament però en els nostres cors aquesta calenta sensació de satisfacció en estar un al costat de l'altre cada cop és més gran. No només satisfacció i desig és el que sento amb tu, si no aquesta confiança d'explicar-t'ho tot el que penso i sentu sense temors a perdre'ns, perquè sabem quant ens estimem.
Vull que sàpigues que cada dia seré honesta i que el meu suport incondicional no s'esvairà.
De vegades em poso a pensar que no existeix al món una persona com tu, una persona que en el primer moment en què la vaig conèixer, va despertar el sentiment més bonic que he arribat a concebre al meu cor, aquest sentiment tan bonic, tan especial , tan meravellós qué és "l'amor ", només un sentiment que una sola persona m'ha fet sentir ... tu
Que bonic és alhora sentir el teu afecte, mirar aquests ulls reflectits en ells aquesta passió, aquest amor. El mateix amor que sento jo al veure't.
Em sembla com si fos ahir quan et vaig veure per primera vegada, vaig sentir alguna cosa especial, diferent a una altra cosa, aquesta mirada que hem torna boja, els teus llavis els quals fan que caigui als teus peus cada vegada que em beses, les teves mans les quals amb les que hem toques, els teu braços amb els que m'abraçes tan fort cada vegada que hem veus, el teu cos, tot el teu cos m'encanta, ets el meu amor per això et dic mil gràcies per estar amb mi en tot moment, estimar-me, valorar-me, cuidar-ma i sobretot valorar el que sento jo per tu.
Tu ets l'amor de la meva vida perquè des que vaig saber que t'estimava, vaig aprendre la responsabilitat de la confiança amb una persona que sempre vol el millor per a tu, vaig aprendre que amb tu la vida es viu amb més passió, amb maduresa d'afrontar els moments difícils. TESTIMO INFINIT. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario